Известие

Collapse
No announcement yet.

dhtj, ecotronic и компания срещу Jtdm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Да,точно така,опитай и после пиши.Аз не видях да е карал 159,пък доста категорично я характеризира от база опит със 156.Нищо,че приликите между 156 и 159 са горе-долу като голф 3 и голф 6,т.е. нищо общо.
    alfa 159 1,8 mpi/lpg

    Comment


    • Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
      Единственият който гледам е 1,75 ТБИ и ако ми изпадне читав и на приемлива цена ще го имам.
      Гледам, масово всички фенове на 159ките припадат по това "велико" тби, дето никой не го е виждал, ама всички викат че "много бега"

      Я да вземем да го развенчаем и тоя мит, стига сте се хващали като удавник за сламка.

      Чипнато ТБИ върви колкото стоков сеат 180 коня.
      А едно атмосферно арезе (мотор на 40 години) ги убива.

      https://www.youtube.com/watch?v=a8MW9gHSmQM

      -GT 3.2 Stock +2 passenger
      -Brera Tuned (Ragazzon downpipe + BMC Sports Air Filter + chip by SquadraTuning + Novitec Sport Shifter)
      -Leon Stock 1.8 (180hp) DSG
      156 2.0TS

      Comment


      • Първоначално публикувано от МИТАКА1654 Покажи съобщение
        Не вярвам да даде повече от 1-1,5л разлика,просто 1,4 го напъваш да върви,а големия мотор няма смисъл да го напъваш,ако караш с една и съща скорост.Аз съм доста агресивен шофьор и с този стил на каране,159-ката ми дава макс 10 газ,а аудито 15-18 газ.Относно поддръжката,не ми е проблем,защото си имам магазин и сервиз,но и думата ми беше за разхода.В крайна сметка тия вериги се сменят един път в живота на мотора.Слязох от аудито само за да карам по-икономична кола,иначе не съм имал драми,то и с алфата нямам.
        То е един път, ама обикновено е в един диапазон от изминати километри, в който са баш тези, дето се продават по автокъщите. Много ми харесва идеята за комби с V8 под капака, ама аз нямам магазин за части и сервиз и нямаше да мога да си го позволя за съжаление. Имам и други разходи, та го прежалих. Като цяло Аудитата са хубави коли, но поддръжката им не е за всеки, а и не всички модификации си струват. Някой ден ще се качи и моя гъ* на 8мак, ама не съм там още.
        (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

        Comment


        • Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
          Много ми харесва идеята за комби с V8 под капака, ама аз нямам магазин за части и сервиз и нямаше да мога да си го позволя за съжаление. Имам и други разходи, та го прежалих. Като цяло Аудитата са хубави коли, но поддръжката им не е за всеки, а и не всички модификации си струват. Някой ден ще се качи и моя гъ* на 8мак, ама не съм там още.

          Е каква разлика виждаш между твоя V6 и едно ауди V8 в поддръжката и евентуалните ремонти?
          Същата V конфигурация е oт няколко вериги и обтегачи, като при аудито липсват драмите с директното впръскване.

          Разбира се, на 350 коня и 4.2 литра данъка и застраховката ще са по-високи от на 3.2 , но пък винаги можеш да компенсираш с една газова.

          И преди някой да се е изцепил "ама как такаа, анатема, V8 на газ лелеемалеее" ... ще ви кажа че от край време си ги карат хората без никакви проблеми и предрасъдъци, масово.

          Koe ти се вижда по-страшно, две свещи повече ли?
          156 2.0TS

          Comment


          • Първоначално публикувано от МИТАКА1654 Покажи съобщение
            Да,точно така,опитай и после пиши.Аз не видях да е карал 159,пък доста категорично я характеризира от база опит със 156.Нищо,че приликите между 156 и 159 са горе-долу като голф 3 и голф 6,т.е. нищо общо.
            Това, че не съм го писал, не значи че не съм го карал?!
            Карал съм го, и то 200 коня дизел. Доста по-вървежен от твоя асматик. И съм я карал не само магистрално. Именно за това написах: първо покарай и тогава пиши! Покарай едно Мито с турбобензин и ще останеш очарован от тази малка кола.
            Нещо не ти се връзват постовете? Казваш че гори колкото аудито, а в същото време имаш 159-ка която ако я караш агресивно както твърдиш под 13-15 газ няма да падне. А за сравнение в динамиката на Аудито с 3,5 мотор с Алфата е меко казано смешно.

            Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
            Гледам, масово всички фенове на 159ките припадат по това "велико" тби, дето никой не го е виждал, ама всички викат че "много бега"

            Я да вземем да го развенчаем и тоя мит, стига сте се хващали като удавник за сламка.

            Чипнато ТБИ върви колкото стоков сеат 180 коня.
            А едно атмосферно арезе (мотор на 40 години) ги убива.

            https://www.youtube.com/watch?v=a8MW9gHSmQM

            -GT 3.2 Stock +2 passenger
            -Brera Tuned (Ragazzon downpipe + BMC Sports Air Filter + chip by SquadraTuning + Novitec Sport Shifter)
            -Leon Stock 1.8 (180hp) DSG
            Няма как да сравняваш 1700+ кила с 1250.
            Alfa Mito 1.4
            156 2.0 155 ex
            156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

            Comment


            • Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
              Няма как да сравняваш 1700+ кила с 1250.
              Кое, къде, как?
              Тва да не е 159 2.4 q4 комби че да е "1700+"


              Брерата с тоя турбо-миксер е около 1500 кила , колкото и GT 3.2.
              Отделно че в гт-то са 3ма човека вътре.
              156 2.0TS

              Comment


              • "Покарай едно Мито с турбобензин и ще останеш очарован от тази малка кола."
                Освен, че вози доста по твърдо и се усещат нашите прекрасни пътища, защо забравяте шума от двигателя при високи скорости над 110км/ч което при дизела 159 лиспва.
                Моят смесен разход 100км магистрала и 20 градско е 6;6.2;6.5 магистрала 120км/ч
                Предполагам, че мито ще гори повече бензин
                Комфорта за мен е по- важен от 2 секунди по- бързо развъртане до 100км/ч
                Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                Comment


                • Първоначално публикувано от flipz Покажи съобщение
                  "Покарай едно Мито с турбобензин и ще останеш очарован от тази малка кола."
                  Освен, че вози доста по твърдо и се усещат нашите прекрасни пътища, защо забравяте шума от двигателя при високи скорости над 110км/ч което при дизела 159 лиспва.
                  Моят смесен разход 100км магистрала и 20 градско е 6;6.2;6.5 магистрала 120км/ч
                  Предполагам, че мито ще гори повече бензин
                  Комфорта за мен е по- важен от 2 секунди по- бързо развъртане до 100км/ч
                  Темата е съвсем друга, от това да сравняваме 159 и Мито.
                  Те са различен клас коли, и няма база за сравнение. Става въпрос за бюджетният 1.4 и всемогъщият 1.9. Разход от 10/100 газ при 140-150 магистрала е доста по-малко от 7/100 дизел. Тествано е много пъти, Пазарджик - София - Пазарджик. Скорост 130-150, 234 километра, 21 лева газ. При тази скорост Митото не е никак шумно. Доста е приятно за каране. Сравнено с 156-цата при същия маршрут и скорост 7/100 дизел. Разликата е доста като пари.
                  Alfa Mito 1.4
                  156 2.0 155 ex
                  156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                  Comment


                  • Аз си мислех че караш 1.4 турбо бензин, а то се оказа 1.4 турбо газ ...

                    И "приятно за каране" за всеки е различно.
                    За шума няма как да ме убедиш, че нисък клас кола -Мито е по-обезшумена от кола правена на шаси на разработено за премиум D сегмент...

                    Отделно оборотите на двигателя при мен до започвам да ги чувам със слаба музика едва при 2400-2600, ако е по силна музиката от 2800 нагоре.Ама на 140кмч съм със 2350 оборота по магистралата.

                    =================================================

                    Пишете тъпотии, все едно всеки ден се състезавате в пистови серии...
                    Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 11:44.
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                      Аз си мислех че караш 1.4 турбо бензин, а то се оказа 1.4 турбо газ ...
                      Кой, каквото иска да си пише! Всичко опира до Финикийски знаци. При годишен пробег от 20-25к, си направи разлика. Съпругата ми минава всеки ден по 100 километра до работа и обратно. Колата е на 20к за девет месеца.
                      Alfa Mito 1.4
                      156 2.0 155 ex
                      156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                      Comment


                      • Така напиши!

                        Водещото при теб не е представянето, а икономията...
                        Купил си тази, за да "се почешеш когато те присърби" ...

                        И аз харесвам МиТо, може и да съм виждал твоето, ама по комфорт няма как да се сравняват.
                        Е, на старт сигурно ще дръпне мито въшката, особено ако е 150 коня...

                        Моята е за дълъг път предимно извън града.Шофирам я предимно петък събота и неделя, а през седмицата само ако имам работа извън града.Работата и моята и на жената са близко- 500 -800метра .

                        Всеки си има неговите приоритети.

                        Новата Джулия(без да съм карал) ми се струва и с по-малко и по-тясно купе от 159-ката.На широчина дори е по-широка от 159-ката мисля с 2-3 см, но кат място за краката отзад и за хората ...

                        Може би затова единствената която ми харесва е QV, но пък не съм състезател...
                        Не съм привърженик на СЮВ-ове ...
                        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                          Новата Джулия(без да съм карал) ми се струва и с по-малко и по-тясно купе от 159-ката.На широчина дори е по-широка от 159-ката мисля с 2-3 см, но кат място за краката отзад и за хората ...
                          Не мисля.
                          Сядал съм и в двете и мисля че в джулията има малко повече място, особено пък за задните пътници.

                          159ката е феномен в тая област, чупи всички закони на физиката и геометрията, не съм виждал друга такава кола, която отвън е голяма като пасат, а вътре по-тясна от голф...
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • Дано да е така.
                            Багажникът на джулията е по- голям
                            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                            Comment


                            • Колега Nikotm,не знам какво си карал,знам какво си писал,че си имал.Коментирам тук и споделям от опит,без ни най-малко да имам намерение да те обидя.Относно разхода,моята 159 никога не ми е давала повече от 11 газ,казах че с карането което правя,ми дава 10 газ средно,а аудито 15-18газ,като минавам 25-30 000км средно,от които 80% са градско в Плевен.Слязох от аудито,защото исках по-малка кола,подходяща за градско и след това гледах разхода.Взех 159 с този мотор,защото за мен лично това е единствения смислен мотор в това купе.Всички други мотори в 159 вървят по-малко и горят повече от конкуренцията.И точно от тази гледна точка казах,че за мен мотор 1,4 с никакви коне,с никакво тегло на купето,горящ 15 газ е абсолютно безмислен,при положение,че едно айде да не е ауди,едно Бмв е60 с 3,0 бензин-газ,гори 15 газ,а е в пъти по кола.
                              alfa 159 1,8 mpi/lpg

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                                Е каква разлика виждаш между твоя V6 и едно ауди V8 в поддръжката и евентуалните ремонти?
                                Същата V конфигурация е oт няколко вериги и обтегачи, като при аудито липсват драмите с директното впръскване.

                                Разбира се, на 350 коня и 4.2 литра данъка и застраховката ще са по-високи от на 3.2 , но пък винаги можеш да компенсираш с една газова.

                                И преди някой да се е изцепил "ама как такаа, анатема, V8 на газ лелеемалеее" ... ще ви кажа че от край време си ги карат хората без никакви проблеми и предрасъдъци, масово.

                                Koe ти се вижда по-страшно, две свещи повече ли?
                                Сравни колко 3,2 JTS са сменяли банани и вериги и колко 4,2 TFSI,колко струва etc. И не, не са само свещите. Разходите по Аудито са по-големи по всички параграфи и като сумираш накрая и става тегаво. Началната цена също играе роля,а разлика от 3000+ лева мисля е достатъчно красноречива. И то за кола, на повече години. Карах ги и двете и реших, че към момента не ми се влиза във филма, а и да си кажа честно, 159 ми хареса повече като външен вид и специално моята като екстри и интериор. А да си взема Еска и да й сложа газ...няма да го коментирам. Освен това на мен ми трябва и багажника...Не съжалявам за избора си грам. Даже си мисля, че и сегашната ми е малко оувъркил, ама пък един път се живее. Но при все, че чакам второ дете, няма как да гледам само собствения си кеф.
                                (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                                Comment

                                Working...
                                X